Geleneksel Santral Sistemlerin (analog) yerini alan, network ağı üzerinden haberleşen, analog Santrallerden çok daha yetenekli sistemlerdir. Yönetilebilir bu sistemler günümüz teknolojisinde daha çok tasarruf sağlamak amacı ile düşünülse de, güvenlik ve otokontrol açısından da ön plana çıkmaktadır.

IP Santral Nedir?

Geleneksel analog santral sistemlerin yerini alan modern IP Santral santraller, network ağı üzerinden haberleşir. IP Santraller kolay yönetilebilir olması kadar güvenli olmasıyla da ön plana çıkar. Bilgisayarlar ile aynı ağ üzerinde çalışabildiği için kurulum ve bakım maliyeti açısından da oldukça caziptir.

IP santraller, geleneksel Santrallerin aksine gelişmeye açık, kolay kontrol edilebilir ve son derece güvenlidir. Aboneler Network ağı üzerinden IP protokolünü kullanarak haberleşir. Klasik telefon hatları ses görüşmesi 64 Kbps bant genişliği kullanırken IP telefon sistemleri sadece 8 Kbps bant genişliği kullanır.

Ayrıca IP Santral sistemler klasik santral sistemlere göre çok daha yeteneklidir. Santral içi görüşme sağlamanın yanında uzaktan erişim, videolu görüşme, çağrı kaydetme, sesli mesaj gibi birçok yenilikçi özelliği de abonelere sunar.

Neden IP Santral Kullanmalıyız?

Günümüzde teknoloji hızla gelişiyor ve bu gelişme özellikle klasik sistemlerde gerekli altyapının da sürekli yenilenmesi ve değiştirilmesi ihtiyacını doğuruyor. Bu yüzden her türlü teknolojinin çok hızlı eskidiği bu dönemde teknoloji yatırımlarının gelişmeye açık yenilikçi sistemlere yapılması çok önemli.

Çünkü gelişemeyecek bir teknoloji ürününe yapılacak bir yatırım, kısa süre sonra gelişen ihtiyaçları karşılayamayacak ve artık hizmet edemez hale gelecektir. Bu durumda ise firmanın bu eski teknoloji çözümünü bir yana atmak ve yeni bir çözüme sıfırdan yatırım yapmaktan başka çaresi kalmaz.

Pbx sistem yatırımlarını gerçekleştirirken, IP Teknoloji ürünlerinin tercih edilmesi ileride gereksinim duyulabilecek birçok özelliğin kullanılabilmesine ve yeni bir yatırıma gereksinimi ortadan kaldıracaktır. Bilgisayarlar ile aynı ağ üzerinde çalışabilen yapısı sayesinde kurulum ve işletme maliyetleri açısından oldukça tasarrufludur.

Neden TBX PRO?

  • OnSite & Bulut IP Santral Seçeneği
  • Güvenilir ve Ölçeklenebilir Yapı
  • Sunucu başına 500 aynı anda çağrı, Limitsiz büyüme
  • Merkezi & Dağınık Mimari Desteği
  • Web tabanlı Yönetim Paneli – Kolay Kullanım
  • Kurumsal gelişmiş iletişim özellikleri
  • Bütünleşik Etkileşim (UC)
  • Gelişmiş Çağrı Merkezi Fonksiyonları
  • Dahili Mobil Abone (Mobility)
  • Tüm SIP Telefonlarla Uyumluluk
  • Ses Kayıt & Kalite Yönetimi
  • IVR (Interactive Voice Response)
  • Akıllı Çağrı Yönlendirme Desteği
  • Sesli ve Görüntülü Konferans
  • Ve daha birçok özellik…