TBX Pro Çağrı Merkezi, bir kuruluşun gelen arama veya giden arama kampanyalarını etkili bir şekilde başlatıp yönetmesi için gereken tüm profesyonel özellikleri sunar.

  • Çağrı Merkezi Etkileşim Yönetimi.
  • Çağrı Merkezi Gelişmiş Raporları
  • Gerçek Zamanlı Dashboard ve bir çok özellik…

TBX PRO Çağrı Merkezi Özellikleri:

  • Gelen, Giden, Karmaşık Çalışma Modu
  • Preview, Progressive ve Predictive Arama
  • Zaman Bazlı Yönlendirme
  • Skill Bazlı Yönlendirme
  • Akıllı Çağrı Taşma Yönetimi
  • Entegre Kompleks IVR Sistemi
  • Uzak MT Desteği
  • Akıllı Tekrar Bağlanma Özelliği
  • Ses Kayıt & Kalite Yönetim Sistemi
  • Tamamen Özelleştirilebilir WallBoard
  • Tarihsel Raporlar
  • Gerçek Zamanlı Raporlar – Dashboard
  • AdHoc Raporlama
  • WebRTC Desteği
  • Open API Üçüncü parti ürün ve yazılımlarla kolay entegrasyon

TBX PRO Çağrı Merkezi Teknik Üstünlükleri?

  • Open DB API, Farklı Veritabanları Desteği (SQL MSSQL, ORACLE ve diğerleri)
  • SAP API
  • CRM/CTI Sistemleri ile Entegrasyon (MS Dynamics ve diğerleri)
  • Üçüncü parti diğer yazılımları ile kolay entegrasyon Open API  (ERP,PMS,GIS,SCADA vb.)
  • TTS (Text-To-Speech), SR Entegrasyonu (Voice XML, MRCP)
  • LDAP/ Active Directory Entegrasyonu
  • Sektörel bazlı ihtiyaçlar dikey pazarlara kolay uyarlanma; Turizm, Horeca, Sağlık, Hukuk, Üretim, Kamu Kurumları;